wtorek, 31 marca 2020

0. Przedmowa

Moja Obrona 

0. Przedmowa

 

Z uwagi na dotychczasowe „reakcje” na tą pracę, postanowiłem na sam początek dopisać jeszcze ten jeden akapit w odpowiedzi na nie. Z racji tego, że uważam się za osobę całkowicie normalną pod względem seksualnym i że nie mam sobie w tym względzie absolutnie nic do zarzucenia, na dzień dobry napiszę otwarcie, że NIE OBCHODZI MNIE czy będziecie mnie lubić czy nie.. Nie napisałem tej pracy dla fejmu, szukania akceptacji, „wybielania się” (bo nie mam z czego!), chwalenia się, bądź żalenia -swoimi preferencjami seksualnymi, czy czegokolwiek takiego.. Napisałem ją BY UŚWIADOMIĆ WAM PEWIEN SPOŁECZNIE MEGA ISTOTNY I WIELOWYMIAROWY PROBLEM! Jako Człowiek kierujący się w życiu Naturalnym Prawem Moralnym, w kwestii [osób dobierających się do dzieci]{*}, moje zdanie jest proste i przypuszczam, że podobne do zdania większości z was: ZABIĆ TO MAŁO..!!! Tak więc nie mam, nigdy nie miałem i z pewnością nigdy nie będę miał nic wspólnego z takimi sk......ami! Jednak z pewnych powodów nie nazywam ich, czyli [osób dobierających się dzieci] – „pedofilami” i tego skrajnie patologicznego zjawiska –„pedofilią”.. Czemu? Bo to, delikatnie mówiąc, niepoprawna definicja tego słowa{**}, z którym „walka”, mając na uwadze jej [skutki], nie jest wcale walką z tą patologią a przeciwnie i przynosi wyłącznie same szkody..wam wszystkim i także waszym dzieciom. -Nawet jeśli nie dopadną ich żadni „pedofile”, których uczestnicząc w tej psychozie, sami pośrednio tworzycie.. Nie rozumiecie? Nie wierzycie? To przeczytajcie tą stronę, a zapewniam, że się o tym PRZEKONACIE, ponieważ ja to po prostu UDOWADNIAM -NA BARDZO WIELU KONKRETNYCH, JASNYCH ORAZ SPÓJNYCH LOGICZNIE ARGUMENTACH I PRZYKŁADACH.. (Chyba, że ta społeczna psychoza, którą tu opisuję, analizuję, oraz demaskuję przysłoni wam całkowicie zdolność racjonalnego myślenia podczas dalszego czytania, bądź w ogóle nie pozwoli wam dalej czytać..)

{*Wyjaśnienie znaczenia nawiasów kwadratowych; klamerek [link]}

{**Chcących odsyłać mnie do encyklopedycznych definicji słowa „pedofilia” od razu odsyłam [tutaj] – drugi akapit i pierwsza pod nim klamerka}



Niniejszą pracę zatytułowałem „Moja Obrona” dlatego, że piszę ją w obronie siebie i swojej godności. Chociaż nie popełniłem żadnego przestępstwa z grupy przestępstw powszechnie określanych „pedofilią” i popełnić nigdy nie zamierzam, to jednak.. uważam się za pedofila. –Ponieważ podobają mi się głównie młodsze ode mnie dziewczyny, a w szczególności małe dziewczynki –szczupłe ślicznotki o delikatnych rysach, najbardziej blondyneczki w wieku około siedmiu lat. Jednak doskonale rozumiem [dlaczego] nie wolno dobierać się do dzieci; przejawiam wobec nich naturalną troskę oraz empatię i absolutnie nie popieram poglądów określanych „pozytywną pedofilią”. Poza tym nie mam żadnych problemów z kontrolowaniem swojego popędu seksualnego w relacjach z dziećmi i w ogóle. Więc dla jasności już w pierwszym akapicie wyraźnie zaznaczam, że celem niniejszej pracy nie jest obrona jakichkolwiek przestępstw, które zwiecie „pedofilią”, które jak większość z was, jednoznacznie potępiam. Poza tym WYPRASZAM SOBIE wszelkich sugestii, jakobym był jakimś "potencjalnym zagrożeniem" dla dzieci..

Tym, co napisałem chcę po prostu uzmysłowić wam, że ta powszechna „walka z pedofilią”, tak na prawdę jest czymś innym, niż wam się wydaje. Że nie jest to wcale walka z nadużyciami seksualnymi wobec dzieci, ani tym bardziej spontaniczna, społeczna kampania przeciwko takim przestępstwom.

By od razu naświetlić wam „o co mi w ogóle chodzi” w tej pracy, wypiszę swoje główne założenia:

-Pedofilia to NIE nadużycia seksualne wobec dzieci


-Pedofilia to wyłącznie [postrzeganie] atrakcyjności urody dzieci

-Słowo pedofilia nie określa wzmożonego popędu, braku empatii, czy psychopatii itp.

-Samo bycie pedofilem nie czyni z nikogo przestępcy, ani nawet potencjalnego przestępcy

-„Walka z pedofilią” NIE jest walką z nadużyciami seksualnymi wobec dzieci

-„Walka z pedofilią” w znacznym stopniu przyczynia się do skali nadużyć seksualnych wobec dzieci (w jaki sposób? –przeczytajcie moją pracę..)

-Czymś [naturalnym] w naszym gatunku jest ochrona seksualnej nietykalności dzieci, a „walka z pedofilią” jest [medialnym tworem], sztucznie na tym zbudowanym i się pod to podszywającym

-„Walka z pedofilią” ma bardzo wiele negatywnych skutków społecznych

-„Walka z pedofilią” służy mediom do zarabiania pieniędzy oraz manipulowania nastrojami społecznymi

-Nie trzeba być przeciwko pedofilii, by być przeciwko wykorzystywaniu seksualnemu dzieci

-Prawda na temat rozwijającej się seksualności dzieci stanowi o wiele solidniejszy i bardziej zrozumiały fundament przeciwko ich wykorzystywaniu, jak negowanie istnienia ich seksualności zgodnie z „walką z pedofilią”

-Tzw. „pozytywna pedofilia” NIE jest stanowiskiem ogółu pedofilów i większość pedofilów szanuje seksualną nietykalność dzieci, jak również potępia ich wykorzystywanie, rozumiejąc jakie to plugawe pod względem moralnym


Cała reszta będzie rozwinięciem oraz próbą uwiarygodnienia wam tych stwierdzeń. Chciałbym, by tą pracę przeczytała najlepiej cała ludzkość{*}. Napisałem ją głównie, by dotrzeć do powszechnej opinii społecznej, ale też do pedofilów zwodzonych propagandą tzw. „pozytywnej pedofilii”.

{*Oczywiście oprócz dzieci.. Pomimo iż będę dużo o nich pisał, doskonale zdaję sobie sprawę, że ta praca z wielu powodów nie powinna być czytana przez najmłodszych. Choć też wiem, że nie zdołam tego całkowicie uniknąć, a pisząc o tym więcej i bardziej transparentnie, osiągnąłbym jedynie efekt odwrotny.. No cóż. Pocieszać może mnie jedynie fakt, że jeśli dzieci tu zajrzą i będą czytać, co mam do powiedzenia starszemu pokoleniu, to może zdołają się przez to ustrzec przed gorszymi błędami, które będę szczegółowo tu opisywał..}

Jestem PEWNY, że gdy zrozumiecie moje argumenty i powszechnie dopuścicie je do wiadomości, to przyczyni się to do niemal całkowitego wyeliminowania przypadków wykorzystywania seksualnego dzieci (z pewnością ponad 95%), co jest moim może nie jedynym, ale z pewnością NAJWAŻNIEJSZYM celem, który chcę osiągnąć dzięki tej pracy.

Chcę po prostu naprawić to, co zostało przez pułapkę „walki z pedofilią” zniszczone, a nie uda się tego zrobić inaczej, jak tylko uświadamiając wam istotę oraz ogrom tych zniszczeń, poprzez dokładne objaśnienie swojego punktu widzenia w tej kwestii. I bardzo liczę na waszą odwagę, ponieważ to, że zrozumiecie moje argumenty, jest dla mnie raczej oczywiste..

I jeśli ktoś będzie się doszukiwał w moich przemyśleniach jakiejś „mowy nienawiści”.. Mową nienawiści czuję się ze wszech stron prześladowany odkąd stałem się seksualnie świadomy, a ta praca to właśnie moja obrona i reakcja na to. Poza tym w moim odczuciu wszystko, co napisałem jest jedynie próbą naprawy relacji międzyludzkich oraz swoistym lekarstwem na wzajemną nienawiść wewnątrz współczesnych społeczeństw.

Rozbrojenie tej pułapki to arcytrudne zadanie, z czego doskonale sobie zdaję sprawę. Jednak postanowiłem spróbować w imię obrony własnego honoru oraz dla ratowania całej ludzkości.. (przynajmniej w moim mniemaniu) Poza tym podczas pisania i później mozolnego dopracowywania tej pracy, dwie myśli cały czas dodawały mi otuchy.. Pierwsza to: wierzę w siebie, a druga: wiem, że mam rację. Co i jak..? Zapraszam do dalszej lektury..


(((Usunąłem jeden post o tematach tabu, ponieważ niektóre informacje tam zawarte były błędne, jak się dowiedziałem. Nic bardzo ważnego, ale zdecydowałem tak z powodu mojego perfekcjonizmu. Jak poprawię ten post do odpowiedniej formy to wróci.)))
----------------------------------------------------------------------

Moje pozostałe strony:

Przełamując tabu

Demaskowanie "pozytywnej pedofilii"

Te dwie strony (powyższe) są głównie z myślą o tych, których przerasta wizja przeczytania prawie dziewięćdziesięciu stron. To taka można powiedzieć esencja i to co najistotniejsze w moim przekazie, więc serdecznie polecam wszystkim, a szczególnie nie przepadającym za czytaniem. Poza tym polecam popatrzeć z boku po prawej stronie na listę rozdziałów. "Moja Obrona" to nie powieść i można śmiało czytać absolutnie nie po kolei.

Praktyczne Porady na Ośmiorakiej Ścieżce

Ta strona to mój poradnik rozwoju duchowego. Serdecznie polecam i życzę samych sukcesów oraz wytrwałości w osiąganiu szczytów własnych możliwości..

Potrzebna pomoc

(Jakby ktoś z was był zainteresowany pomocą i wsparciem mojej działalności, albo współpracą..)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz